Mai in gluma, mai in serios...

       


Un alt mod de a privi un atac la persoana


In mijlocul desertului un om canta dumnezeieste din vioara.
Un leu se apropie, ii da tarcoale cantaretului si se asaza la cativa pasi de el miscandu-si capul in ritmul muzicii.
Mai vin doi lei si se asaza si ei langa cantaret.
Dupa inca un timp vine un al patrulea leu care il mananca pe cantaretul nostru.

Pe o craca, in apropiere, doi vulturi fac conversatie:
 - Ti-am spus eu ca daca vine surdul, s-a zis cu muzica ...






Cum ar fi daca            ?











Aristotle: 



We are what we repeatedly do. 
Excellence then, is not an act, but a habit.

Is coaching about changing people’s habits?











               Un miriapod trecea pe o cărare, cu cele 100 de picioare ale sale mişcându-se într-o sincronicitate perfectă. 
O broască râioasă l-a privit minunându-se: 

“Cum reuşeşti să îţi coordonezi atât de bine picioarele? Pe care dintre ele îl mişti primul?”

Miriapodul s-a oprit să se gândească şi de atunci nu mai ştie cum să mearga.  














Un scriitor american a publicat o "Autobiografie în cinci capitole scurte":
 
                                                          
                                                                                    
Capitolul 1 
Ma plimb pe strada. 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca.
 
Cad în ea.
 
Sunt pierdut... Sunt neputincios.
 
Nu e greseala mea.
 
Imi va trebui mult ca sa pot iesi afara din ea.
 

Capitolul II  
Ma plimb pe aceeasi strada.
 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca.
 
Ma fac ca n-o vad.
 
Cad în ea din nou.
 
Nu-mi vine sa cred ca ma aflu din nou în acelasi loc, dar nu e vina mea.
 
Imi va trebui
 înca mult timp ca sa ies afara. 

Capitolul III  
Ma plimb pe aceeasi strada. 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca. 0 vad ca este acolo. 
Cu toate acestea cad în ea... este un obicei deja. 
Ochii îmi sunt deschisi. 
Stiu unde ma aflu. 
Este greseala mea. 
Ies afara imediat. 

Capitolul IV  
Ma plimb pe aceeasi strada.
 
In mijlocul trotuarului este o groapa adanca.
 
O ocolesc.
 
Capitolul V 
 

Ma plimb pe alta strada 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O noua zi...

Inteligenta emotionala in relatia de cuplu